Top Enzy Wash

Concentrated Enzymatic Laundry Detergent

Characteristics

Why use

Laundry detergent with a high concentration of enzymes and surfactants designed to remove stains and the most stubborn stains during professional washing. Its special formula rich in enzymes guarantees a high wetting and emulsifying power of dirt, making the product effective against protein and starch stains. The combination of enzymes and surfactants acts effectively on stains, breaking them down and reducing the need to pre-treat garments. Preserves the quality and softness of garments, giving a pleasant fresh clean scent. Effective even at low temperatures. Suitable for manual and machine washing. Without EDTA. Without phosphates. Without microplastics.

Highlight

High concentration of enzymes.
EDTA free. Phosphate free. Microplastic free.

Specifiche

SKU

Top Enzy Wash

Codes and format

67505: 5 Lt
67525: 20 Lt

Packages

5 Lt x 4
20 Lt x 1

Ph

Ph 9

Labels and cards

Follow the instructions on the back of the label to download the Safety Data Sheet

Resources

Test room

LA SOSTENIBILITÀ: UN VALORE SU CUI INVESTIAMO.

Vivere totalmente senza plastica per ora è solo un ideale. Ma si possono fare scelte sostenibili come l’utilizzo di plastica riciclata che permette di conservare i vantaggi della plastica come materiale da imballaggio, senza gravare troppo sull’ambiente. È il caso del Pet riciclato, che prende il nome di R-PET (Recycled PET).
Continue to read


STREET FOOD: I CLIENTI SCELGONO IL GUSTO DEL PULITO.

Lo street food, letteralmente cibo da strada, ha radici antiche. Già i Greci e gli antichi Romani amavano consumare i pasti fuori casa: le strutture di ristorazione, erano composte da un bancone con grandi anfore di terracotta per i cibi e un fuoco per riscaldarli. Oggi lo street food è molto diffuso e vanta una grande varietà di proposte culinarie sia italiane che etniche. Ma cosa fa la differenza? Non è solo il gusto del cibo. I clienti accordano la loro preferenza a chi garantisce non solo la qualità del cibo ma anche quella dell’igiene.
Continue to read